piątek, 15 kwietnia 2011

Nowa biżuteria!


Właśnie nadeszła paczuszka! A w niej biżuteria w stylu steampunk, alice in wonderland i wiele innych! Część zabieramy Wam dziś do Krakowa :) (a na zdjęciu jest tylko mała część tego, co dla Was mamy) Jeśli będziecie chcieli coś z tych cudeniek dorwać to zapraszamy już jutro z samego rana na nasze stoisko na Magnificonie!

P.S. Wybaczcie jakość zdjęcia, albo bardzo się spieszymy, żeby zdążyć ze wszystkim na czas a komórka nie chciała współpracować :D Te śliczności o wiele lepiej wyglądają na żywo :)

już jutro! 

I my tam będziemy i Was zobaczyć tam chcemy! :)

3 komentarze:

  1. Strasznie mi się podobają! :O szkoda, że nie będzie mnie na Magnificonie :<

    OdpowiedzUsuń
  2. niedługo trafią także do sprzedaży internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzekłabym, że bardzo to stradivariusowe i sixowe... :P
    ...co mnie niesamowicie cieszy!
    jeśli ceny będąprzystępne, to coś czuję że po wypłacie w końcu sięgnę po dobra z Waszego sklepu :D

    p.s. wciąż mnie boli, że jesteście jedynym stoiskiem które sprzedaje cokolwiek z dango, tyle tylko, że Wasze dango wyglądają jak żelki, a nie kluski >.< (tak wiem, czepialska jestem, ale w tej kwestii musicie mi to wybaczyć ;p)

    OdpowiedzUsuń